(Version française ci-dessous)

# Association Minutes

The primary goal of minutes is to document the proceedings of meetings in a clear, concise, and organized manner. They serve as a record of the decisions made, actions taken, and items discussed during the meetings. Minutes are essential for keeping members informed, ensuring transparency, and maintaining an accurate historical account of the organization's activities.

# Previous Minutes

Below is a list of previous minutes from past meetings. Click on the respective links to access the full minutes for each meeting:

By regularly reviewing the minutes from past meetings, members can stay informed about the organization's decisions, track the progress of various projects and initiatives, and ensure accountability for actions taken.

# [FR] Procès-Verbaux

L'objectif principal des procès-verbaux est de documenter les délibérations des réunions de manière claire, concise et organisée. Ils servent d'enregistrement des décisions prises, des actions entreprises et des sujets abordés lors des réunions. Les procès-verbaux sont essentiels pour tenir les membres informés, assurer la transparence et conserver un compte rendu historique précis des activités de l'organisation.

# Précédents Procès-verbaux

Ci-dessus, une liste des procès-verbaux des réunions passées. Cliquez sur les liens respectifs pour accéder aux procès-verbaux complets de chaque réunion.

En passant régulièrement en revue les procès-verbaux des réunions passées, les membres peuvent rester informés des décisions de l'organisation, suivre la progression des divers projets et initiatives et assurer la responsabilité des actions entreprises.